Позитивний імідж навчального закладу: шлях до успіху

Сучасний позитивний імідж навчального закладу – важливий напрямок роботи педагогічного колективу, адже в теперішній час про заклад освіти все частіше говорять як про сферу послуг.  При цьому, вживають такі поняття як «конкурентоспроможність», «освітня послуга», «реклама», «імідж керівника», «імідж навчального закладу» тощо. Тож сьогодні особливо гостро стоїть питання про формування позитивного іміджу закладу, бо це ніщо інше, як шлях до успіху!
З поняттям іміджу тісно пов’язана й репутація школи, яка втримується в масовій свідомості тривалий час. Відмінність іміджу від репутації полягає саме в тому, що репутація є підсумком побудови іміджу. Отже, метою створення іміджу є підвищення конкурентоспроможності навчального закладу, адже імідж – це те, що можна планувати та створювати.
З метою формування в педагогічного колективу поняття про імідж та його складові, 4 січня відбулося засідання педагогічної лабораторії. 
Проблематику питання «Сучасний позитивний імідж навчального закладу – важливий напрямок роботи педколективу» доповіли  лектори – заступник директора з виховної роботи Коршунова Наталія Іванівна та вихователь Третяк Олена Олександрівна разом з педагогом-організатором Зайцевою Оленою Сергіївною.
Вони розкрили сутність  позитивного іміджу навчального закладу, його структуру та складові, формуючі чинники.



Одним з головних акцентів доповіді стала презентація здобутків школи-інтернату «Джерело» від заснування до сьогодення. Присутні змогли згадати найяскравіші сторінки в історії нашого закладу, прослідкувавши шлях становлення школи як успішного закладу освіти, який забезпечує якість надання освітніх послуг.



Ми впевненні, що школа «Джерело» – навчальний заклад майбутнього, комфортний для всіх учасників освітнього процесу, адже у ньому працюють педагоги, які люблять свою справу, створюючи усі умови для творчого росту вихованців.
Олена Третяк, вихователь


Коментарі