Літературний конкурс «Війна, що нас змінила»

 


  З метою національно-патріотичного виховання, формування національної ідентичності, розвитку естетичної свідомості, здатності до творчої самореалізації, створення умов для реалізації творчого потенціалу молоді в Запоріжжі проводиться обласний літературний конкурс «Війна, що нас змінила». Участь у ньому взяла і учениця 8-А класу Оля Тімохова.

   Дівчина написала твір «Я житиму в мирній Україні!»:

  «Здається, ще зовсім нещодавно  я раділа життю, посміхалася, навчалася в школі-інтернаті «Джерело», мала багато друзів, з якими весело проводили час і планували модне дефіле до 8 Березня. Але наші плани зруйнувалися 24 лютого 2022 року. В той день змінилося життя всіх українців – почалася страшна війна.  Друзі, школа, спілкування, дім - це те, що втратили тисячі українських дітей з початком війни. Багато моїх однолітків залишилися без домівки, без рідних, опинилися в інших країнах або, як мої однокласники, стали заручниками на окупованій ворогом території.  Зараз ми спілкуємося з друзями і навчаємося  лише онлайн. 

   Було б добре, якби жодна дитина в світі не знала, що таке війна! Але  наші діти дізнаються про всі жахи не з підручників з історії, а з життя. Це такий жах – прокидатися серед ночі від прильотів ракет по моєму місту, які зруйнували дитячу лікарню неподалік мого будинку.  І хоча я не чую,  але від сильного вибуху і тремтіння землі прокинулася. Було дуже страшно. І я молилася, щоб  мій дім був цілий. До самого ранку  тато мене заспокоював, обійнявши: «Все буде добре!». Я мрію, щоб  скоріше закінчилась війна, була Перемога України і ми жили спокійно, як раніше. Ми знов будемо ходити до школи, навчатись, допомагати батькам, подорожувати. Я  житиму в мирній Україні!».



Коментарі