Живи і процвітай, моя державо!

«Живи і процвітай, моя державо!», під таким гаслом з 23 по 27 січня в школі КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР пройшов тиждень української державності, присвячений Дню Соборності України. 24 січня серед учнів молодшої ланки, вихователі Птіцина Галина Василівна і Воробйова Світлана Борисівна провели гру-вікторину «Символи державності народу». Серед вихованців було відібрано дві команди по 7 гравців. Кожен учасник отримав нагрудну емблему «Я люблю Україну» з жовтими і синіми стрічками. Таким чином команди поділились на «Синіх» і «Жовтих». 
У пізнавальній вікторині вихованці продемонстрували свої знання з історії нашої країни, пригадали українські звичаї, традиції, символи нашої держави. Вони на швидкість складали прислів’я про Батьківщину, вимовляли скоромовки, називали видатних українців. Дітлахи із задоволенням переглянули мультфільм, який створив учень Запорізької області під назвою «Моя країна – Україна».
Гра-вікторина проходила у супроводі патріотичних пісень про Україну. Малюки дійшли висновку, що справжній українець повинен змалку знати символіку своєї Батьківщини, цікавитися рідним краєм, його визначними місцями, минувшиною, історією та подіями сьогодення, бо знати та пам’ятати історію необхідно для того, щоб створити щасливе та світле майбутнє.

Галина Птіцина, вихователь 2-А класу


Коментарі