Школа
– наша рідна домівка. Так кажуть діти, які залишаються в групі вихідного дня
«Посмішка». Вони як ніхто це відчувають. Життя дітей в навчальному закладі
організовано так, щоб кожна дитина була задоволена своїм перебуванням у школі і
не сумувала за рідними, а це: комфортні санітарно-побутові умови, смачна та
корисна їжа, цікаве дозвілля, турботливе й чуйне ставлення вихователів. Доброзичливість,
розумна доброта – ось що є атмосферою життя дитячого колективу, головним
тонусом взаємин педагога і дітей.
Колектив
вихователів вихідного дня: Парнюк Н.М., Самарська І.В., Федосєєва Н.М.,
піклується про дітей, прагне, щоб вони зростали фізично загартованими,
працьовитими, дисциплінованими, культурними; поважали старших і своїх
однолітків; створює всі умови для розвитку різних сторін особистості дитини:
пізнавальних інтересів, потреб у трудовій діяльності, фізичному розвитку,
високої духовної культури.
Основною
метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного
мікроклімату в дитячому колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю,
саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав
би їх до діяльності. На це спрямовані різні колективні творчі справи, години
спілкування, спортивні змагання такі, як «Джерело» - наш спільний дім», «Про
добро, чуйність та справедливість», «Старти для всіх», «Майстерня Діда Мороза»,
до яких разом з вихователями готувалися учні групи. Кожен учень одержував
доручення.
Протягом
навчального року привчали дітей до виконання вимог вихователів і взагалі до
всіх вимог школи; звертали увагу на формування у своїх вихованців комплексу
особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних
дій та вчинків: чесність, порядність,
дисциплінованість, працьовитість, доброта, повага до дорослих. Слід відзначити
високу виховну цінність таких бесід як: «Наша слава – Українська держава»,
«Добро починається з тебе», «Чарівні слова зігрівають серця», «Що означає бути
вихованою людиною?»
Ігрова
діяльність у дітей займає визначне місце. Вона вчить їх керувати своєю
поведінкою, взаємодією з ровесниками, розширює можливості кожної дитини
здійснити свої таємні бажання.
Вихованці грають в настільні ігри: конструктор,
мозаїку, складають пазли; люблять ліпити, конструювати, малювати. В своїй
роботі ми використовуємо арттерапію з метою відтворення емоцій, зниження тривожності,
агресивності, імпульсивності учнів, подолання страхів, підвищення самооцінки.
Тематика малюнків різноманітна: «Малюємо зиму», «Автопортрет», «Портрет друга»,
«Моя улюблена іграшка». Важливим моментом є подальший аналіз і обговорювання
малюнків, придумування історій за малюнками, наближеними до реальних життєвих
обставин.
Дітей треба по-справжньому любити,
сприймати їх такими, які вони є, з їхніми успіхами і невдачами. Тільки тоді
вони будуть віддячувати нам тим самим.
Вихователь групи вихідного дня – Самарська
І.В.
Коментарі
Дописати коментар