Право на освіту є
одним з головних прав людини, прописаних у Всесвітній декларації про права
людини. Головною проблемою осіб з особливими потребами у всьому світі
вважається відсутність адекватного доступу до освіти (як для дітей, так і для
дорослих). Для того, щоб реалізувати
мету «Освіта для всіх» та «Освіта
без бар'єрів» необхідне здійснення корінних перетворень у всій
системі освіти.
Україна наразі
стоїть на порозі величезних змін у галузі інклюзивного навчання. Школа-інтернат
«Джерело» – спеціальний заклад, у якому вже декілька років впроваджується
інклюзивне навчання. Тож задля професійної допомоги дітям з особливими
освітніми потребами виникає необхідність підвищення професійності педагогічних
кадрів.
Адміністрація
школи всіляко сприяє безперервному навчанню освітян «Джерела». Тож одним з пріоритетних напрямків у питаннях
підвищення компетентності молодих педагогів є залучення їх до участі у
різноманітних семінарах, тренінгах та курсах. Цього разу молодь «Джерела»
відвідала триденний тренінг для асистентів вчителів інклюзивних класів «Індекс
інклюзії в НУШ», який відбувся на базі ЗОІППО наприкінці листопаду.
Три дні
безперервної активної роботи у групах дали плідні результати. Педагоги зі всієї
області, працюючи в тандемі, змогли з’ясувати безліч питань стосовно роботи
асистента вчителя інклюзивного класу та
його нормативного підґрунтя. Дякуючи тренерам ЗОІППО, ми отримали
неоціненний досвід спілкування, мали можливість ділитися власними
напрацюваннями та перейняти досвід колег.
Олена Третяк
Коментарі
Дописати коментар