Необхідність спілкування людей на основі всім добре відомих правил стає все більш очевидною. Ці правила треба знати всім і не слід нехтувати ними. «Правил поведінки дуже багато — спробуй їх всі запам'ятати!» — скажуть деякі. Насправді є одне просте правило: людина своєю поведінкою і зовнішнім виглядом не повинна спричиняти незручності тим, хто поряд. І тоді її вважатимуть інтелігентною людиною.
Знанням правил доброї поведінки, вмінню спілкуватися з людьми, визначати характер незнайомого співбесідника або внутрішні емоції своїх друзів треба вчитися з дитинства. Володіючи такими знаннями, легше добитися успіхів на складному і цікавому шляху, який називається життям.
Ось і наші учні з порушеннями слуху 2-4 класів склали іспит на вихованість. Метою проведення заходу було формування навичок культури поведінки, а саме ввічливості, привітності, людяності. Адже саме ввічливість є одним із проявів доброзичливого ставлення до людей, з якими ми щоденно спілкуємося вдома, у школі, театрі, магазині чи транспорті. Ввічлива, тактовна, скромна і доброзичлива людина достойно вийде з любої життєвої ситуації, залишивши в оточуючих приємну думку про себе. Діти аналізували погані та добрі вчинки, поведінку казкових та мультяшних героїв, подивились відеоролики про доброту, а наприкінці отримали смаколики.
Тетяна
Хаджалова, вихователь 2-А класу
Коментарі
Дописати коментар