Вітаємо Софійку Куліш з перемогою!

 https://www.facebook.com/grani.zor/videos/pcb.886793515222754/2928067670756815?__cft__[0]=AZUv8sqpLZEuUjs0cS-aFkOVjFiRJGjHe79JRwFnuNPIvhCmlUvj4ip8bmKWJDQ_Oc1-qAARFBWqZG5Pkvr_QzKf1et5mf3itLoW7x6mWmCNzulIG5tzZWd5-FfBE7eyPKF2lp1pqK44HYuDtORHSLye&__tn__=*bH-R  (натисніть, щоб подивитися)



   Вітаємо ученицю 8-А класу школи-інтернату "Джерело"  Куліш Софію! Наша талановита вихованка у номінації "Образотворче мистецтво" посіла  призове місце та отримала диплом 3 ступеня в обласному онлайн-конкурсі "Роби, як я" (Центр "Грані"). Нехай цей цінний досвід подарує позитивні емоції і надихає Софію на нові звершення! Дівчина  дуже щаслива за цій успіх.


"Я мрію – значить, я існую!

   Я - дівчина, яку називають «дитина з особливими потребами», тобто та, яка потребує додаткової уваги та опіки. Але бути такою не означає бути неспроможною робити те, що роблять діти мого віку. Я люблю малювати. Я не чую, але мені допомагають соціалізуватись мої очі. Щодня спостерігаю за навколишнім світом, милуюсь краєвидами, а потім відображаю своє бачення в картинах, сюжетах до художніх творів, мальовничих пейзажах. Хіба це не круто?

   Мене не зупиняє ніщо до здійснення мрій! Одного разу я також зроблю щось важливе. Можливо, я стану видатною художницею, а може, буду допомагати дітям з особливими потребами не зупинятись в розвитку, намагатись стати ще кращими, сприймаючи світ через акварельні барви.

   Мені знадобилось 16 років, аби зрозуміти, що я щаслива, що я роблю те, що мені хочеться: знаходити друзів, веселитися та мріяти про майбутнє. Наразі я мрію відобразити Всесвіт, Космос, планету Земля у фантастичному форматі. Світ відкривається мені, в ньому багато нового і цікавого. До кожної нової події я ставлюсь як дослідник, запитую себе: «Чому я обрала цей сюжет, цей краєвид? Що важливого й позитивного можуть зрозуміти глядачі, мої прихильники, завдяки цьому спогляданню?».

   Коли я дивлюся на захід сонця, зоряне небо, у мене в душі виникають заповітні мрії – побувати в космічному просторі разом з астронавтами, а потім відобразити всі куточки Всесвіту на мольберті. Всесвіт зачаровує, він фантастично безмежний, непізнаний, чекає своїх мрійників!

   Розумію, що втілити в життя таку мрію важко, але мої «небесні» малюнки допоможуть зробити один маленький крочок до мрії. Я хочу увійти в цей мрійливий потік, у цей рух, що вже набирає швидкості", - так розповідає Софія про свою творчість.

 Дмитро Чепурненко, вихователь 8-А класу

  

Коментарі