Еко-STEM: від знань до практики

 

  Учні 4-А класу з порушеннями слуху теж долучилися до STEM проєкту: створили сонячну панель та вітряну станцію. Діти обговорили сутність використання альтернативних видів енергії та переваги такого енергозаощадження. Практикуємо власну eco-свідомість.


   У  рамках експериментального STEM-проекту наші учні 7-А з порушеннями слуху, 7-В, 7-Г класів долучилися до створення автоматичної метеостанції на базі шкільної STEM-лабораторії. 



   Що ми встигли вже зробити? Багато:

- дізналися, які бувають метеостанції і для чого вони потрібні;

- визначили, хто такий метеоролог та його значення;

- як працюють Запорізький обласний центр з гідрометеорології, Всесвітня метеорологічна організація та в чому взагалі полягає сутність метеорологічних спостережень;

- навчилися визначати за синоптичною картою поточну погоду та описувати погоду на найближчі дні.

Аліна Куртяник, вихователь 7-В класу

Коментарі