Учні 4-А класу з порушеннями слуху теж долучилися до STEM проєкту: створили сонячну панель та вітряну станцію. Діти обговорили сутність використання альтернативних видів енергії та переваги такого енергозаощадження. Практикуємо власну eco-свідомість.
Що ми встигли вже зробити? Багато:
- дізналися, які бувають
метеостанції і для чого вони потрібні;
- визначили, хто такий метеоролог
та його значення;
- як працюють Запорізький
обласний центр з гідрометеорології, Всесвітня метеорологічна організація та в
чому взагалі полягає сутність метеорологічних спостережень;
- навчилися визначати за
синоптичною картою поточну погоду та описувати погоду на найближчі дні.
Аліна Куртяник, вихователь 7-В
класу
Коментарі
Дописати коментар